Blue Washed
Dit product is niet langer verkrijgbaar.
Het spijt ons dat dit product is uitverkocht, maar er zijn nog andere 4886 modellen sneakers op voorraad.
100% Katoen: een zacht en fijn materiaal waarvan een aantal goede eigenschappen zijn dat het heel sterk en slijtvast is.
Denim stof
Machinewas 30º
Was met dezelfde kleur wasgoed
Nebělit
Geen stomerij
Dime is een Canadees skateboardbedrijf opgericht in 2005 en gevestigd in Montreal. Sinds de oprichting is Dime uitgegroeid van een kleine groep vrienden tot een van de grootste skateboardmerken ter wereld. Het bedrijf staat bekend om zijn humoristische skatevideo's, het runnen van een skatewinkel, het maken van kleding- en accessoirecollecties en, het allerbelangrijkste, het organiseren van de Dime Glory Challenge - unieke skatewedstrijden waarbij plezier en entertainment centraal staan in plaats van het traditionele wedstrijdformaat. Dit alles onderstreept hun motto "humor eerst, skaten daarna". Dime staat bekend om zijn cleane en leuke karakter en is volledig toegewijd aan het ondersteunen van de skateboardsubcultuur, maar heeft ook een groot bereik en aantrekkingskracht. Het merk wordt gezien als eenvoudig, makkelijk te begrijpen, pretentieloos, maar toch baanbrekend en uniek. In een concurrerende omgeving van skatemerken zegt dit veel over hun status. De oprichters van Dime zijn Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl en Alexis Lacroix. Later kwam Vincent Tsang erbij als artistiek directeur en hoofd marketing. Het primaire doel was om geweldige skatevideo's te maken met Montreal spots, maar al snel werd Dime een bekend fenomeen buiten de skate gemeenschap dankzij persoonlijkheden als Virgil Abloh, Kaytranada en Lily Rose Depp.
vervoerder | prijs | leverdagen |
---|---|---|
DPD Pickup | van 5 € | Van Donderdag 2.1.2025 |
FedEx | van 6 € | Van Donderdag 2.1.2025 |
GLS Europe | van 5 € | Van Donderdag 2.1.2025 |
DHL Premium - express | van 21 € | Van Woensdag 1.1.2025 |